اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی

سجادی: امروز در تکواندو صاحب 2 مدال می‌شویم/ امیدوارم کشتی نخستین مدال خوشرنگ را بگیرد

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: امیدوارم كه كشتی امروز اولين مدال خوشرنگ بازي ها را بگيرد.

سجادی: امروز در تکواندو صاحب 2 مدال می‌شویم/ امیدوارم کشتی نخستین مدال خوشرنگ را بگیرد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، سیدنصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی، در حاشیه بازدید از مرکز رسانه جاکارتا درباره اقدامات انجام شده در مدت حضور کاروان ایران در این کشور گفت: پیش از اعزام تیم ها به محل برگزاری هجدهمین دوره بازی ها، تلاش شد تا هماهنگی لازم برای حضور ورزشکاران در دهکده فراهم شود.

وی ادامه داد: البته میزبان تلاش دارد تا امکانات و شرایط لازم را برای کاروان های شرکت کننده فراهم کند اما در زمینه سازماندهی مشکلاتی را داشته و همچنان دارند که اکنون تیم های کشورمان مشکل خاصی ندارند.

 

سرپرست کاروان ایران گفت: در جاکارتا و پالمبانگ مشکل خاصی وجود ندارد اما در شهرهای حومه مشکلاتی هست که تلاش کردیم خودمان برطرف کنیم. اکنون تیم ها در وضعیت خوبی قرار دارند.

سجادی درباره شرایط میزبانی اندونزی گفت: شرایط بهتر شده است. در روزهای ابتدایی یکسری محدودیت ها و مشکلات وجود داشت. در این مدت سعی کردیم اگر مشکلی هست خودمان به سمتش برویم تا آنرا حل کنیم.

وی تاکید کرد: حتی نمایندگانی برای حل مشکلات نزد تیم ها فرستادیم و برایشان وسیله نقلیه فرستادیم. پول هم در اختیار بعضی از تیم ها از جمله فوتبال، دوچرخه سواری و قایقرانی قرار دادیم تا اگر مشکل تغذیه دارند، از بیرون غذا بگیرند.خوشبختانه اسلالوم زمانی به اندونزی رسیده که این مشکلات رفع شده و غذا و هتل خوب است.

سرپرست کاروان ایران درباره مدال آوری ایران در نخستین روز بازی ها اظهار داشت: به نظر می رسد امروز در تکواندو صاحب دو نشان می شویم اما تکواندو کاران توقع بیشتری برای کسب مدال خوشرنگ دارند که امیدواریم. امیدوارم که کشتی امروز اولین مدال خوشرنگ بازی ها را بگیرد البته همه تیم های ما آماده هستند اما رقابت ها نزدیک است.

وی اظهار امیدواری کرد که در رویداد های امروز چند فینالیست داشته باشیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول